2 Eylül 2010 Perşembe

KARMA KARIŞIK 2



Geçen yazımda sizlere "Karma"'dan ve hepimizin dünyaya geliş sebebimizin enerji temizliği yapmak olduğundan bahsetmiştim.
Bugün işin en önemli bölümü olan karmik ilişkileri tanıma ve karmik temizlenme konusundan bahsedeceğim.
Enkarnasyonumuzun gerçek sebebi enerji temizliğidir. Enerji temizliği değişmesi gereken enerjiyi kalp çakramıza gönderip pozitif hale getirmektir. Bunun olabilmesi için zaman zaman yaşamımızda negativiteye ihtiyaç duyarız. İnsan vücudu kendisine negativiteyi yönlendirmeyi engellediği için bunu  yaşaması gerektiğinde ilişkileri aracı olarak kullanır. Bu ilişkiler çocuklarınız dahil hayatınıza giren insanlarla aranızda geçen süreçlerdir.
"Peki ben hangi ilişkimin karmik ilişki olduğunu nasıl anlayabilirim?"
Karmik ilişkilerinizi anlamak için en temel özellik:
"Eğer ilişkinizde kargaşa ve çatışma varsa, o ilişki karmiktir."
 Karmanızı temizlemek için bir çok basamak vardır. Bunlardan ilk olarak yapmanız gereken karmik tetikleyicilerinizi saptamaktır. Bunları saptamak için öncelikle size duygusal acı yaşatan ilişkilerinize odaklanın. Bunlar, çocuklarınız, anne-babanız, arkadaşlarınız hatta evcil hayvanlarınız bile olabilir. İşte bunlar sizin karmik ilişkileriniz. Belirleme işlemini ayrıntılı olarak yaptıktan sonra oturup, bu ilişkilerde sizi nelerin rahatsız ettiğini bulmak için bir zaman harcamalısınız. Bu bir eylem, bir inanış  veya hareket etme şekilleri olabilir. Bazen de karakter özellikleri sizi rahatsız ediyordur. Tetikleyiciler çok çeşitli olabilir o yüzden bu konuda uzun süre mesai harcamanızı tavsiye ederim.
Tetikleyticileri bulduğunuzda bunların sizde yarattığı duyguları hiç üşenmeden bir not defterine yazın. Şimdi de karmik düğmelerinize ulaştınız. Bu düğmeler vücudunuza  karmik temizleme amacıyla yerleştirttiğiniz ana noktalardır. Söyleyeceklerim sizi sakın şaşırtmasın, bu düğmeleri vücudunuza yerleştiren ve sizi çok seven ruhlara bu düğmelere basıp karmik temizleme yapmanızı sağlatan sizsiniz. Sizin iziniz olmadan bu olaylar gerçekleşemez. Bu yüzden de hayatınızda sizi en çok zorlayan, zaman zaman çıldırtan kişiler, aslında sizin kontratlı yardımcılarınız. İyi ki varlar ve size bu deneyimleri yaşattırıyorlar. Aynı zamanda siz ne kadar bu deneyimler sırasında negativitenizi saklamayı becerdim zannetseniz de bu kişiler yüksek benlikleri seviyesinde ne hissettiğinizi tüm çıplaklığıyla biliyorlar. Yani siz ben bu temizliği yaptım deyip bu sürecin içinden tümüyle geçmeden karmik bağınız bitmeyecek.
Karmik tetikleyicilerinizi ve düğmelerinizi bulduktan sonra yapılacak şey bunlarla hangi enerjilerinizin bağlantılı olduklarını bulmak.
"Düğmeme basıldığında ne hissediyorum?"
Sinirleniyor muyum?
Kendimi üstün mü görüyorum?
Kurban gibi mi hisediyorum?
Korku veya acı hissediyor muyum?" sorularını tek tek sorun ve neler hissetiklerinizi tek tek belirleyin. Ardından bunları da deftere yazın. Kendimizi kandıracak değiliz, tüm açıklığıyla ve en dürüst şekilde bunları yerine getirmemiz, bizim yüklerimizden kurtulabilmemiz için.
Bu kadar  yorucu işlemden sonra artık gerekli informasyonları almış durumdasınız. Yorucu dedim, çünkü şimdiye kadar ki deneyimlerimde kişinin en zorlandığı durumun kendisiyle ve duygularıyla yüzleşmek olduğunu biliyorum. Hatta çoğu zaman sırf zora girmemek için bu konunun yanından bile geçemeyen onlarca insan mevcut.
Bundan sonra ki basamak ise bu enerjileri temizlemek ve sizi artık etkilemelerine izin vermemek. İşte bu kadar kolay. Sakın bu enerji temizliği lafından ilişkilerinizi koparın veya karşınızdakine artık benim düğmeme basmayın deyin anlamı çıkmasın. Bu karmik görevlerinizden kaçmaktır. Bunlardan kaçamazsınız. Aynı modelde aynı tip bir enerji bağı ardından hayatınıza girecektir.
Madem kaçamayacağız veya saklanamayacağız o zaman bu enerjileri nasıl temizleyeceğiz. Burada söyleyeceğim her kelimeyi düşünerek ve içselleştirerek okuyun.

"Bu duyguyla savaşmak, kendini bırakmak, orda olmadığını zannetmek yerine, bu enerjinin içinizden geçmesine izin verin. Duygular sizi tamamıyla sarsın ve çıksın ve siz sadece barış dolu ve sakin bir şekilde bunların olmasına izin verin."

Bir paragrafta çok kolayca yazdığım bu sözler çok kolay gibi gelse de aslında zaman zaman çok zor olabiliyor. İlk yaptığınızda başaramayabilirsiniz. Sakın endişe etmeyin.  Çoğu zaman da  bunun olmasını bir tarafınız istemiyor, bu duyguları hissetmeye alışıyor hatta kendinizi kurban, üstün, acınılacak halde vs vs görmeyi seviyor olabilirsiniz. Hatta elinden oyuncağı alınmak istenen çocuklar gibi buna karşı bile koyabilirsiniz.. Başarısızlıklarınızdan sakın yılmayın. Her başarısızlık sizi başarıya daha çok yakınlaştırır.
"Bunları yaptım, şimdi ne olacak?"
Artık o insanla veya durumla karşılaştığınızda durum sizi etkileyemiyecek ve hatta artık bu tip olaylarla karşılaşmıyacaksınız.
Ne büyük bir özgürlük hissi değil mi.
Bence uğraşmaya değer.
Kendi hayatınızın mimarı olmak, gücünü eline almak ve bağlarından kurtulmak hissinin tadı hiçbir şeye değişilemez.

Sevgiyle kalın

Erkan Sarıyıldız


2 yorum:

  1. dünya okuluna deneyimlemek için geldiğimizi,üzerimize ihtiyacımız olanlar doğrultusunda giydiğimiz kılıfları bilmeme rağmen,hala affedebilme çabaları içinde 28 yıllık hayatımın bu zamana kadarki en büyük karmik durumlarıyla yüzyüzeyim,akrabalarımla,işimle oldukça sarsıntılı bir dönem geçirmekteyim,bazı akrabalarımı hayatımdan çıkardım duygularımı nötrlemeye çalışırken,bağların kopmasımı gerek yoksa koşulsuz affedip herşeye rağmen görüşmek mi gerek(benim hoşlanmadığım davranış şekillerine rağmen) ama konuşamıyorum bile..hiç bukadar olmamıştım.,şuurlu tepki gösteremiyorum belkide yukarıdan bakıldığında gülünesi şeyler için..yazınız öylesine aydınlatıcı ki her satırını yaşamaktayım.yürekten teşekkür ederim ilaç gibi oldu benim için,kabuklar kırıldıkça duyulan acı,her kırılan kabukta ,ne kadar masum görünen daha derin bir ego bunları kabul etmek,yüzleşmek sancılı,tarif ettiğiniz gibi..reiki 2.derceyim.reiki ve aragoit meditasyonlarıyla şifalandırmaya çalışıyorum.bu duyguları özgür bırakmak için,sizin anlattıklarınızıda uygulamaya başlıyacağım.arındırabilmem dileğiyle,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Bu guzel ve samımı paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Bu kadar farkındalığı yüksek bir kişinin önünde hiçbir engel duramaz.

    YanıtlaSil