26 Aralık 2009 Cumartesi

IŞIĞIN ŞARKISI




Sonsuz  okyanusta salınan bir yelkenliyim
Taşırım içimdeki özü itinayla
Birliğin ışığına katmak için
Sevgi yelkenimin rüzgarı
Hem yelkenliyim hem kaptanı
Rotam birliğe doğru

İçimdeki kapıdan girerim okyanusa
Çözerim  sırlarını, sınırlarım yettiğince
Sınıra gelince de saygıyla eğilirim
Bilirim içimdeki damlanın okyanusa aitliğini

Ben bir deniz feneriyim
Yelkenlere ışığımla olur faydam
Sadece durarak ve dimdik.
Sevginin yolunu görmeleri için

Gönderirim ışığımı karanlıklara

Ben bir yakamozum
Karanlık sularda pırıldayan
Olanı olduğu gibi gören ve anı deneyimleyen.

Özgürüm biliyorum, nefes alıyorum, yaşıyorum
İşim var, gücüm var
Sevdiklerim var, sevenlerim cabası.
Özgürlük bunlarsa evet
Gerçek özgürlüklerimse

Kalıpsızım, kuralsızım
Kendimi kendi gözümle görürüm
Başkasının penceresinden bakmam hayata.
Her sabah yeniden kutsarım hayatı
Şükranlarımı Yaradan'a sunarak


Ben  sevgiyim, hem de en safından

Sevgi satar dostluk alırım
İçimdeki panayırın gürültüsü gelir kulaklarıma
Her oyuncusu ben olan.
Şarkılar söylerim aşklara  dair

Özüme bağlıyım ben
Fakat şunu unutmam

Ben, gerçek ben olduğum sürece
Özgürüm.

Ben özgürüm!!!!!




Erkan Sarıyıldız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder