31 Aralık 2009 Perşembe

TEŞEKKÜR EDERİM.......



Sevgili dostlar.
Öncelikle eşim ve benle beraber "Uzaktan Deeksha Aktarımı" etkinliğinde bu ilahi deneyimi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ediyoruz.

Bugün yeni bir yıla geçiyor zaman. Yeni bir yıl, yeni bir boş tual benim için. İçini sevgiyle doldurabileceğimiz , güzellikler katabileceğimiz, daha yükselmiş farkındalıkla yaşayabileceğimiz ve istediğimizi yazabileceğimiz  boş bir sayfa.
Hepimiz bu boş sayfanın başında yeni kararlar alırız, yeni başlangıçlar kurarız, olmasını istediklerimizi planlarız. Geçmiş deneyimlerime baktığımda her yılbaşı umutla başlar, yıl sonu ise keşkelerle biterdi. 2009 senesi ise benim için çok özel. Bu sene içinde o kadar çok şey yaşadım ki. Yoğun bir gelişim süreci, katılınan eğitimler , bu arada yüzlerce hasta ve ardından hayatıma giren en güzel şey "Deeksha". Bunun ardından herşey o kadar hızla gelişti ki.
Kendimi öğrenci olarak bile hayal edemezken bir çok platformda özel ruhlara ulaşma imkanım oldu. Çok güzel paylaşımlarla yaptığımız sohbetlerimizin her basamağında sizlerden çok şey öğrendim.(Bu arada çok kızsam da "Hocam" denmeye başladı). Senelerdir elime kalem almamışken, sizlerle paylaşabileceğim onlarca yazı döküldü satırlara. Ben bunu gebelikten doğuma geçiş senesi olarak adlandırıyorum



Ve en önemlisi sizleri tanıdım.


Hepinize, bana ve yazılarıma  kucak açtığınız ve sizlerle beraber büyümeme izin verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.
Sevgili Ruh Kardeşlerim, hepinizin Yeni Yılının, kendiniz olarak yaşayabileceğiniz, sevgi temalarıyla işlenmiş ve bolluk dolu geçmesini diliyorum.


Dostunuz Erkan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder